China Entry Challenge

Komplett nettside og visuell identitet for arrangementet China Entry Challenge 2019. En konferanse med fokus på å hjelpe norske oppstartsbedrifter inn i det kinesiske markedet. 

China Entry Challenge inkluderer spennende foredrag, gode nettverksmuligheter og en pitche-konkurranse med 20 inspirerende oppstartsselskaper. Arrangementet vil være et samlested for lovende oppstartsbedrifter, relevante investorer og et engasjert publikum med studenter. 

Min del av prosjektet bestod i å utforme en komplett visuell identitet med logo, typografi og fargekombinasjoner. Her var idéen å utforme en kompakt logo med særlig én kontrast-farge. På den måten utnytter logoen en invert-effekt på mørke bilder og illustrasjoner.

Utvikling av nettsiden til China Entry Challenge utgjorde fase 2 i aktuelt prosjekt. Nettsiden innehar et moderne design med ulike funksjoner som inkluderer blogg-side, informasjonssider og en søknadsplattform for en seleksjonsprosess.