China Entry Challenge

China Entry Challenge Komplett nettside og visuell identitet for arrangementet China Entry Challenge 2019. En konferanse med fokus på å hjelpe norske oppstartsbedrifter inn i det kinesiske markedet.  China Entry Challenge inkluderer spennende foredrag, gode nettverksmuligheter og en pitche-konkurranse med 20 inspirerende oppstartsselskaper. Arrangementet vil være et samlested for lovende oppstartsbedrifter, relevante investorer og et engasjert […]

Arveng Technologies

Arveng Technologies Komplett nettside for teknologi-oppstartsbedriften Arveng Technologies. Nettsiden har til hensikt å være første kundemøte for utvikling av nye kontrollsystemer til ulike typer maskiner. Med en visjon om å endre måten mennesker interagerer med maskiner på, ønsker Arveng Technologies å fremstå med et innovativt og profesjonelt signalement. Primærhensikten til nettsiden er å presentere tidligere […]

Marketin – SEO-byrå

Marketin SEO-byrå Komplett web-utvikling for SEO-byrået Marketin, et ungt og energisk team som brenner for synlighet og søkemotoroptimalisering. Med en forretningsmodell fundamentert i det å signalisere god web-bruk og søkemotoroptimalisering, ble naturligvis utviklingen av Marketins nettside preget av dette.  Prosjektet for Marketin bestod i utvikling av komplett nettside med bedriftsnettside, blogg, kursplattform og diskusjonsforum for […]

Økonomibloggen

Økonomibloggen Komplett web-utvikling og identitetsdesign for Økonomibloggen. Økonomibloggen er en blogg som produserer innhold innen finans, sparing og personlig økonomi.  Gjennom innledende fase og idéperiode ble det raskt avgjort at identitetsprofilen til Økonomibloggen burde uttrykke profesjonalitet og troverdighet. For å bygge trygghet hos leserne er det viktig at dette fremgår gjennom et helhetlig design fra […]